Hoe kunnen we je helpen?

Meest gestelde vragen

Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen

Over bezorgen en retouneren

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Jouw pakket wordt op maandag tot en met vrijdag, elke
dag om 16.00u verzonden. Onze vervoerders doen hun best het pakket binnen 2
dagen bij jou te bezorgen.

Ik ben mijn track & trace code kwijt, wat nu?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen je de track
& trace code toesturen.

Mijn pakketje is kwijt, wat nu?

Wat jammer dat je pakket niet aangekomen is. Neem contact met ons op dan
gaan we het voor je oplossen.

Mijn bestelling van 3 werkdagen geleden is nog nietgeleverd, wat nu?

Zodra jouw bestelling door ons verwerkt is en
verzonden wordt krijg je hiervan een melding. Mocht je deze nog niet gehad
hebben neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de € 35,- bedragen de verzendkosten € 4,95. Bestellingen boven de € 35,- worden gratis verzonden.

Kan ik mijn online aankoop ruilen?

Bij jouw bestelling ontvang je ook een retourformulier. Vul dit formulie zo goed mogelijk in en stuur dit samen met het product terug.

Kan ik artikelen met korting ook retourneren?

Ja dat kan zeker. Ook artikelen met korting kan je retouneren.

Kan ik een geopend product ook retourneren?

Nee, helaas kan je geen geopende producten retour sturen. Alleen verzegelde producten in de originele verpakking kunnen teruggestuurd worden.

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestellingretour stuur of wil ruilen?

Ja, retour sturen is voor eigen kosten. Wel ontvang je de verzendkosten van de bestelling terug.

Over jouw bestelling

Welke velden moet ik invullen bij het bestellen?

Om de bestelde producten bij jouw af te leveren hebben
wij jouw naam en adres nodig.

Kan ik ook bestellen zonder account?

Een bestelling doen zonder een account is mogelijk.

Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestellingdefinitief geplaatst heb?

Ja, na elke bestelling krijg je een orderbevestiging per mail.

Kan ik de gegevens van mijn geplaatste bestellingwijzigen?

Wanneer wij de bestelling nog niet in behandeling
hebben genomen kan je ons (dezelfde dag) mailen of bellen om wijzigingen door
te geven. Onze medewerkster zal dan aangeven of dit nog verwerkt kan worden.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen of deze wordt niet geaccepteerd.

Wat jammer dat het niet goed gegaan is. Neem contact op met klantenservice@beautywinkel.nl

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ikdoen?

Wat jammer dat het bestellen niet goed gegaan is. Neem contact op met klantenservice@beautywinkel.nl

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, maar welbetaald.

Vervelend dat er iets niet goed gegaan is. Mail jouw
vraag naar klantenservice@beautywinkel.nl, vermeld hierbij jouw naam en adres.

Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?

Zolang wij de bestelling nog niet verzonden hebben is
het annuleren van de bestelling mogelijk. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk
contact op met onze klantenservice.

Waar kan ik een overzicht zien van de door mij besteldeproducten?

Nadat je bent ingelogd kan je jouw bestelde artikelen
zien.

Over jouw betaling

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

De verschillende betaalmethode zijn: Visa, MasterCard, iDEAL, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay en Klarna.

Kan ik ook contant betalen?

Helaas is het niet mogelijk om contant te betalen.

Hoe werkt betalen met iDEAL?

Bij betalen met iDEAL kies je voor jouw bank. Vervolgens wordt je naar de inlogpagina van jouw bank geleid. Hier log je in met jouw gegevens. Vervolgens bevestig je de betaling en klik je op Bestelling afronden.

Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?

Ja, kies in dit geval voor betaling via Klarna.

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?

Jouw betaling wordt direct verwerkt.

Is betalen bij Beautywinkel wel veilig?

Ja, betalen bij Beautywinkel is veilig. Onze website is goed beveiligd. Ook voldoet de software die wij gebruiken, aan alle veiligheidseisen. Tevens zijn we aangesloten bij WebWinkelKeur.

Over jouw account

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar het poppetje recht bovenaan de pagina. Klik hier op ‘account aanmaken’.

Over de artikelen

Ik heb een allergische reactie van een product, wat nu?

Wat vervelend, neem contact op met onze klantenservice via chat of mail zodat zij een passende oplossing kunnen bieden.

Ik heb een klacht over een product, hoe wordt dit opgelost?

Wat vervelend, neem contact op met onze klantenservice via chat of mail zodat zij een passende oplossing kunnen bieden.

Kan ik een cadeaubon kopen van Beautywinkel?

Op dit moment verkopen wij nog geen cadeaubonnen.

Is er een korting mogelijk bij meerdere aantallen vanhet zelfde artikel?

Als er kortingen gelden staat dit aangegeven op de sale pagina.

Wat als een product niet op voorraad is?

Laat je emailadres achter bij het product. Je krijgt dan een melding zodra het product weer op voorraad is.

Wat is de levertijd van een niet voorradig product?

De levertijd verschilt per product. Helaas kunnen wij niet aangeven wanneer een product weer op voorraad is.

Algemeen

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden

De algemene voorwaarden staan onderaan elke pagina aangegeven.

Waar kan ik het privacy beleid vinden?

Het privacy beleid staat onderaan elke pagina.

Ondersteunen jullie beoordelingen?

VIa WebwinkelKeur kan je jouw beoordeling achterlaten. Ook is het bij elk artikel mogelijk om een beoordeling te geven.

Wat is de garantietermijn?

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten moeten binnen 2 weken bij ons gemeld worden. Neem hiervoor contact op met klantenservice@beautywinkel.nl.